יד. וישלח יהודה את גדי העזים ביד רעהו העדולמי, וכו' (בראשית ל"ח כ). איתא ממרן מקאצק בשם הרבי רבי בונם זצ"ל זי"ע, שלאדם צריך להיות חבר טוב שיוכל לספר לו הכל. וכפי שמצינו אצל יהודה שהיה לו חבר טוב כמו חירה, שיכול היה לספר לו ענין כזה. רבי שלמה מקארלין זצ"ל זי"ע, כשהיה בא לרבי, היה תמיד משתדל להראות את חסרונותיו, כדי שהרבי יתקן אותו. ולא כפי שנוהגים החסידים, שכשבאים לרבותיהם משתדלים בדיוק להיפך. להראות שהם בסדר, שהם בני תורה ויראי שמים, ואילו את הרע הם מסתירים. [מרן ה"בית ישראל", י"ט כסלו תשל"ה, בקו"פ]:
And I was curious how you found this very obscure source....
shkoyach. how did you find that source from the Kotzker?
I did not quote the Kotzker.
I figured you got it from here:
יד. וישלח יהודה את גדי העזים ביד רעהו העדולמי, וכו' (בראשית ל"ח כ). איתא ממרן מקאצק בשם הרבי רבי בונם זצ"ל זי"ע, שלאדם צריך להיות חבר טוב שיוכל לספר לו הכל. וכפי שמצינו אצל יהודה שהיה לו חבר טוב כמו חירה, שיכול היה לספר לו ענין כזה. רבי שלמה מקארלין זצ"ל זי"ע, כשהיה בא לרבי, היה תמיד משתדל להראות את חסרונותיו, כדי שהרבי יתקן אותו. ולא כפי שנוהגים החסידים, שכשבאים לרבותיהם משתדלים בדיוק להיפך. להראות שהם בסדר, שהם בני תורה ויראי שמים, ואילו את הרע הם מסתירים. [מרן ה"בית ישראל", י"ט כסלו תשל"ה, בקו"פ]:
And I was curious how you found this very obscure source....
Thank you for sharing this. I heard the idea from Rav Nechemia Raanan.